planner (nie) zapowiedzianych wydatków - szablon do pobrania




Znacie to uczucie, kiedy nagle ni z tego ni z owego przypominasz sobie, że do opłacenia jest ubezpieczenie auta lub dajmy na to podatek od nieruchomości ? Ja znam aż za dobrze !



 By zapobiec niespodzianką postanowiłam stworzyć planner zapowiedzianych  wydatków z podziałem na miesiące. Wpisuje w nim wszystkie opłaty, które wiem, że czekają mnie w danym roku jak np. przegląd auta, ubezpieczenie czy jakaś większa impreza (która niestety najczęściej też jest dużym wydatkiem np. wesele) i wieszam w widocznym miejscu np. na lodówce. W ten sposób wiem co mnie czeka w przyszłych miesiącach i wiem, że muszę się na to przygotować. Często jedno spojrzenie na lodówkę i już wiem, że lepiej, żebym w tym miesiącu nie przesadziła z zakupami.. Wierzcie lub nie ale to bardzo skutecznie hamuje nasze zakupowe zapędy.. ;)

Przygotowałam dla Was szablon do pobrania kalendarza z którego ja korzystam.  Drukujcie i działajcie ! ;)


3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń