Powiedziałam "Tak" !




Nie wiem jak i kiedy się to stało ;) Zawsze myślałam, że mnie się to nie tyczy, że mnie się to nie zdarzy.. Wiele kobiet marzy o tym dniu, najpierw zaręczyn, potem ślubu..  Ja nigdy nie wyobrażałam sobie siebie na ślubnym kobiercu. Do czasu aż poznałam jego.. Po prostu wiedziałam, że to ten z którym chcę spędzić resztę życia i mimowolnie zaczęłam snuć plany co do przyszłości.. Przede  mną rok intensywnych poszukiwań, zmagań i przygotowań do tego wielkiego dnia. Chciałabym tutaj nie tylko dzielić się z Wami moimi inspiracjami, pomysłami i kolejnymi krokami po drodze do ślubu, ale również liczę na Wasze rady i opinie. Nie bójcie się komentować ! Dzielmy się naszymi doświadczeniami ;)



Ten post to wstęp do mini serii ślubnej. Wkrótce podzielę się z Wami pierwszymi krokami, które podjęliśmy żeby zorganizować ślub i wesele.  Czy są tu dziewczyny, które również przygotowują się do Tego Dnia ? A może są wśród Was te, które mają już to za sobą ? Chętnie poczytam o Waszych doświadczeniach !

2 komentarze:

  1. GRATULACJĘ! Ja wiem, że gdy przyjdzie odpowiednia chwila to również znajdę tego jedynego i powiem mu TAK :D ale to musiałby piękne i wzruszający moment :)) Całusy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! I Piękny pierścionek :D

    OdpowiedzUsuń